Als servicegericht dakdenker sta je klaar voor klanten met een lekkage aan het dak. De klanten zijn voornamelijk huurders van woningen, verenigingen van eigenaren en beheerders van o.a. bedrijfspanden. Een lekkagemelding komt per mail, telefoon of via een digitaal portaal bij ons binnen. Dan is het aan jou de taak om deze melding goed en nauwkeurig om te zetten in een opdracht voor de monteur. Je gaat, luisterend naar de wensen van de klant, de opdracht zo efficiënt mogelijk inplannen in ons systeem.

Dit bieden we jou

  • Een mooi salaris
  • Een fulltime functie
  • Werken in een leuk team
  • Aandacht voor jouw ontwikkeling
  • Gezellige bedrijfsevents
  • Je werkt doordeweeks van 8.00 uur tot 17.00 uur(*). Je kunt je voorstellen dat bij slecht weer het aantal lekkagemeldingen toeneemt. Wij werken met noodmeldingen, zodat de klant bij extreme lekkage ook geholpen is buiten werktijd. Beschik jij over inlevingsvermogen en ben je bereid om dan samen met je collega’s een stapje harder te zetten?
  • Lekkage is voor niemand fijn en kan voor behoorlijk wat overlast zorgen. Als servicegericht dakdenker geef jij net dat extra beetje service aan de klant. Zodat ze zich begrepen voelen en vertrouwen hebben dat het goed gaat komen. Bij noodweer staat bij ons de telefoon roodgloeiend, dit vraagt  stressbestendigheid. Gelukkig sta je er niet alleen voor, en springen collega’s op zo’n moment bij. Je informeert de monteur over wat er gaat gebeuren, en ook richting de klant kan je duidelijk communiceren. Want een tevreden klant is wat jij wil. Het komt goed van pas als je geografisch inzicht hebt, hiermee kan je namelijk inschatten welke monteur het best naar de lekkagemelding gestuurd kan worden. Daarnaast is het hebben van werkervaring in een callcenter een duidelijke pré en kun je goed overweg met een computer.