Wat ga je doen?

Deelnemers die telefonisch één of meerdere loten op willen, komen binnen bij jou op de Safedesk. de doelstelling van Safedesk is het bieden van optimale service, aan jou de taak om te zorgen dat de deelnemer zich opnieuw verbonden voelt met de loterij en de aangesloten goede doelen. in de ideale situatie besluit de deelnemer mee te blijven spelen. als het niet lukt alle loten of een deel van de loten te behouden, neemt de deelnemer in ieder geval met een goed gevoel afscheid van de Goede Doelen Loterijen. een uitdagende en diverse functie voor iemand die service gericht is en commercieel denk.

De uurlonen zijn tussen de €8 en de €10 per uur afhankelijk van je leeftijd. Reiskosten worden vergoed vanaf 10 km enkel reis, bij OV volledige vergoeding.

Belangrijk voor deze functie:

  • Een prettige telefoonstem
  • Foutloos Nederlands in woord en geschrift
  • Minimaal 12 uur per week beschikbaar
  • Goede communicatieve vaardigheden: correcte omgang met de consument
  • Gemakkelijk met verschillende computersystemen kunnen werken
  • Een commerciële instelling: kansen en mogelijkheden signaleren en daarop kunnen inspelen
  • In staat zijn samen te werken in een team

heb je interesse? neem contact met ons op!